piątek, 5 kwietnia 2013

Nie wiem czemu akurat ja

To trudny wybór. Cobalta znam od jego narodzin ale.. Coś łączy mnie z tą klaczą.-powiedziałam-coś więcej niż tylko przyjażń a ta legenda..
Jaka legenda?

Zaczęłam opowiadać:

To klacz pewnego mężczyzny, który prowadził małą stadninę.Miał klacz o imieniu Calista(Kalista).
Na farmie pojawili się złodzieje. Podpalili stajnię. Wszystko płonęło.Jon(właściciel stadniny) wyciągną z niej wszystkie konie...oprócz...Calisty.Klacz jakoś jednak sie wydostała. Teraz jest wolna. Jeśli ktoś ją będzie chciał złapać, a ona go nie wybierze zostanie przeklęty. Ona sama wybierze właściciela-opowiedziałam legendę- ona wybrała mnie ale nie wiem z jakiego powodu,,,Za kilka godziń zaczynamy się zbierać-powiedziałam i poszłam do Calisty

Jessica(Rose?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz