środa, 10 kwietnia 2013

Kim jesteś ?!?!

Poszłam za wilczycą. Szłyśmy około kilometr na łąkę. Zobaczyłam na niej jakąś postać.Podeszłam powoli i ostrożnie. Postać zwróciła się w moją stronę i powiedziała:

-Witaj, awno się nie widzielismy.
-Kim ty jesteś ?!?!
-Spokojnie Jess, albo może dostałaś inne imię ?
-Skąd znas moje imie ?!?!
-Naprawdę mnie nnie pamiętasz ? A w sumie.. Miałaś 2 lata...siostro !
- Co ?!!?
-Nie przesłyszałaś się. Jestem twoim bratem
- To nie prawda ! Jestem jedynaczką !
-Tak a to zdjęcie ?-pokazał mi obrazek






-To nasze ostatnie spotkanie i wspólne zdjęcie-powiedział
- Ale ja byłam jedynaczką.
-Tak sądziłaś. Rozdzielili nas miałaś wtedy dwa latka. Za pewnie ci o tym nie powiedzieli. Zostaliśmy adoptowani. A przynajmniej ja.
-Czyli że ty ?
-Tak
- Nie mogę uwierzyć w to że mam brata. Jak masz na imię?
-Chris - rzekł

Jessica( Chris dokończ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz